Често задавани въпроси
Моят профил
Как да се регистрирам?
За да създадете своя профил в RecreationStore, моля, попълнете личните си данни тук.
Как да вляза в профила си?
Ако вече имате профил в RecreationStore, влезте тук, като въведете имейл адреса и паролата си.
Как да възстановявам потребителското си име и / или паролата си?
Потребителското име е имейл адресът, който сте използвали при създаването на профила си. Ако сте забравили паролата си, можете да заявите нова парола, като натиснете бутона "Забравена парола"? от секцията "Удостоверяване".
Как да променя паролата си?
За да промените паролата си, първо влезте в профила си ("Моят профил") и след това кликнете върху бутона "Промяна на паролата".
Къде да намеря историята на моите поръчки?
За да видите историята на поръчките си, първо трябва да влезете в профила си ("Моят профил") и след това да натиснете бутона "История на поръчките".
Защо не получавам потвърждение на профила, когато го създавам?
Ако не получите имейл за потвърждение, уверете се, че сте въвели правилен имейл адрес и претърсете папката за спам / нежелана поща (имейлът за потвърждение може да е пристигнал там). Ако проблемът продължава, свържете се с нас на info@recreationstore.bg.
Защо са необходими личните ми данни по време на процеса на поръчката?
Ако решите да направите поръчка, при обработка на поръчката и издаване на данъчната фактура се изискват вашите лични данни. Уверяваме ви в поверителността на вашите данни.
Къде мога да променя личните си данни след като създадох профила си?
За да промените личните си данни, трябва да влезете в профила си като използвате имейл адреса и паролата, после в секцията „Лични данни“. Трябва да притежавате активен имейл адрес и валиден телефонен номер, за да потвърдите поръчката.
Къде мога да променя адрес на доставка?
За да промените адреса на доставка, трябва да влезете в секцията „Адрес за доставка“ с помоща на имейл адреса и паролата.
Къде мога да променя данните за фактура?
За да промените данните си за фактура, трябва да влезете в профила си с имейл адреса и паролата в секцията „Данни за фактура“.
Искам да се откажа от профила си в онлайн магазина RecreationStore. Как мога да го направя?
Ако искате да изтриете акаунта си, моля свържете се с нас на info@recreationstore.bg.
Поръчайте
Как да поръчам?
Тук са описани стъпките, необходими за пускане на поръчка.
Мога ли да получавам съобщение, когато продуктът е наличен? Как да активирам уведомяване за наличност?
Ако продуктът, който търсите на сайта www.RecreationStore.bg не е наличен, кликнете върху бутона "Уведомяване за наличност", въведете вашия имейл адрес и ние ще ви уведомим, когато яе бъде наличен.
Как мога да подреждам продукти по цена?
Можете да видите продуктите на сайта www.RecreationStore.bg. Там можете да промените начина на показване на продуктите в зависимост от значимостта, цената, името и датата на показване на сайта.
Къде мога да видя най-новите ви продукти от всички категории?
Можете да видите най-новите ни продукти от всяка категория на www.RecreationStore.bg, като изберете "Сортиране по най-нови" или посетите секцията "Новини".
Как да добавя продукти в количката?
За онлайн поръчки, копирайте кода на продукта от www.RecreationStore.bg и го поставете в количката. Можете да добавите по един код или повече в даден момент, но не забравяйте да натиснете бутона "Добавяне на продукти", за да ги регистрирате в списъка. След това поръчаните продукти ще се показват в секцията "Количка".
Как да променя броя на продукта/тите в количката?
Ако искате повече броя от даден продукт, променете сумата в полето „количество”. Броят на продуктите първоначално е 1. Ако искате да откажете покупката на един продукт, използвайте бутона за изтриване.
Колко време е запазен продуктът в количката?
Продуктите, добавени в количката, не са запазени, така че един или повече продукти може да не са налични, в момента на извършване на поръчката.
При успешно завършена поръчка, в рамките на 48 часа ще получите имейл и SMS с потвърждение. Ако един или повече поръчани продукти не са налични, ние ще се свържем с вас по телефона и ще можете да решите дали искате частична доставка.
Защо продуктите изчезват / не се показват в количката?
Все още работим за подобряване на онлайн поръчките, така че може да има техническа грешка. Моля, свържете се с нас по имейл на info@recreationstore.bg и ние ще направим всичко възможно, за да разрешим проблема възможно най-скоро.
Мога ли да видя статуса на поръчката в профила си?
За да видите състоянието на поръчките си, първо трябва да влезете в профила си ("Моят профил") и след това да натиснете бутона "История на поръчките".
Какво да направя, ако не съм получил гаранционен сертификат?
Няма да получите гаранционен сертификат за всеки продукт. Ако имате проблеми с един или повече от закупените от нас продукти, се нуждаете само от фискален бон или данъчната фактура. Гаранционното обслужване покрива всички производствени дефекти на закупените от нас продукти. За повече информация посетете Гаранционен сертификат.
Поръчката пристигна непълна. Защо? Кога ще получа останалата част от поръчката?
Може да е грешка, затова свържете се с нас по имейл на info@recreationstore.bg, за да разгледаме заедно и да намерим решение на ситуацията възможно най-бързо.
Като алтернатива, едни продукти се поръчват от доставчика и се доставят отделно.
Връщане и анулиране на поръчката
Как да анулирам поръчка?
За да анулирате поръчка, първо трябва да влезете в профила си ("Моят профил") и след това да натиснете бутона "История на поръчките". Опцията за анулиране на поръчката е видима, когато изберете поръчката, която искате да анулирате. Опцията е активна за поръчки, които още не са доставени.
Можете също да анулирате поръчката си, като се свържете с нас на info@recreationstore.bg, докато не получите потвърждение на поръчката.
Ако искате да върнете продуктите, след като сте ги получили и платили, можете да го направите съгласно условията за връщане, описани на сайта в раздела "Връщане на продукта". Ако имате допълнителни въпроси, моля свържете се с нас на info@recreationstore.bg.
Продуктът, който получих, има дефект / не съм доволен от него. Как да го върна?
Можете да върнете продукта или продуктите, които не ги желаете, като следвате стъпките и условията за връщане, описани в раздела "Връщане на продукти". Ако имате допълнителни въпроси, моля свържете се с нас на info@recreationstore.bg.
Как се възстановява платената сума за върната поръчка?
Ако сте върнали продукт, парите ви ще бъдат възстановени чрез банков превод в рамките на максимум 14 календарни дни от момента, в който сте обявили завръщането си, по електронна поща или по телефона, когато продуктите са пристигнали в рамките на този 14 календарни дни. Парите ще бъдат преведени по банкова сметка в леи. Затова е много важно данните, които попълвате във формуляра за връщане, да са коректни. Разходите за връщане за на вашата сметка. За повече подробности, моля посетете секцията "Връщане на продукти".
Мога ли да използвам парите за връщане на продукта за нова поръчка?
Ние ще Ви възстановим сумата, която сте платили за продукта, чрез банков превод в рамките на 14 календарни дни от момента, в който сте ни уведомили за връщането по имейл или телефон, и ако продуктите са пристигнали в рамките на този 14-дневен срок и разбира се, можете да правите каквото си искате с парите, които получавате. Те са вашите пари. Ако имате нужда от информация за конкретен продукт, който искате да закупите, свържете се с нас на info@recreationstore.bg.
Плащане
Какви разходи включват карйната сума за плащане?
Крайната сума за плащане за Вашата онлайн поръчка включва:
- цената на поръчаните продукти.
- разходите за доставка на продуктите с експресна куриерска фирма.
Ще видите крайната сума на сайта преди завършване на поръчката.
Как мога да платя моята поръчка?
Плащането на поръчаните продукти може да се извърши в брой, на куриера (наложен платеж) или онлайн с картата.
Плащането онлайн: След като поръчката се потвърди, ще бъдете пренасочени към страницата за плащане, къде трябва да използвате данните на вашата картата на защитена платформа.
Мога ли да платя с картата при доставката?
Не, плащате сумата в брой на куриера, които ви доставя поръчката.
Фактуриране
Мога ли да получа данъчна фактура за поръчаните продукти?
Данъчната фактура се изпраща с поръчката ви, но можете да и да я изтеглите от страницата „История на поръчките“ като влезете в профила Ви.
Какво трябва да направя, ако попълвахме грешни данни за фактуриране?
Ако сте изпратили грешни данни за фактуриране, моля, свържете се с нас на info@recreationstore.bg. Ще анулираме вече издадената фактура и ще издадем нова данъчна фактура с коректните данни.
Мога ли да получа фактура без ДДС?
Exis 2006 S.R.L. е компания, която плаща ДДС и отговаря на данъчните разпоредби, приложими в Румъния, така че фактурираните поръчки за българско дружество се издават без ДДС, след проверката на валиден ДДС номер.
Как мога да приспадна ДДС за фактурираните продукти?
Данъчната фактура, издадена от нас, отговаря на данъчните разпоредби, които са в сила в Румъния.
Какво трябва да направя, ако не съм получил данъчната фактура, въпреки че я поисках?
Данъчната фактура за поръчките, направени на сайта RecreationStore, се експедира с поръчаните продукти, но може да бъде изтеглена и от секцията „История на поръчките“ като влезете в профила Ви. Ако не сте я получили заедно със стоката, моля свържете се с нас на info@recreationstore.bg
Ако направих поръчка като физическо лице, мога ли да поискам фактура като юридическо лице? Да. На сайта си създавате профила като физическо лице, номожете да изберете дали вашата фактура ще бъде издадена на физическо или юридическо лице
Доставка на продуктите
Какви са разходите за доставка?
Разходите за доставка на направените поръчки ще бъдат изчислени преди завършването на поръчката.
За колко време ще си получа поръчката?
Доставките се извършват с експресна куриесрка фирма в рамките на 5-7 работни дни (от понеделник до петък) от потвърждението на поръчката.
Какво да направя, ако поръчката не е доставена навреме?
След като потвърдите поръчката си, ще получите съобщение по електронната поща, относно вашата доставка. Използвайте номера на товарителницата (AWB), който се намира в този имейл, да проследите статуса на вашата доставка по всяко време, на уебсайта на куриерската фирма. Ако имате проблеми, моля свържете се с нас на info@recreationstore.bg.